Blogger Templates

Saturday, April 16

aqu minat giler~~

hahahahah post nie di wat lpas QYna n my housemate tgok 
Maharaj Lawak Minggu ke3.. =)
kt U-tube jer....

but sgt beeesssssttttt...!!!
hahah klakar tol laaa...

lg2 sbb mggu musical komedy kn,,,
sume kne nyanyi =)
hehehe tp cm biase laaa
Qyna akn tgok yg peberet2 dulu
antaranya : -
- Sepah
- Nabil
- Balas
heheheheh dyeowg nie best sgt...

sepah > dye wat lawak tntg kekasih yg dirampas,,,
hahhahahahah sakan den gelak,,,
sedap sore dyeowg time nyanyi =)
mamat hensem! ^^

nabil > dye nie lak story lebih bnyk psal lalat,,
hahahhaahah lalat pon ley jd bahan lawak,,
thanks for lalat .. ^^ heheh
gaya nabil men piano uh msuk dgn gaya dye nyanyi..
bestt tol.. =)
dye wat lirik uh sndri,,
Qyna dpt liriknyer,,,
lihat~~

nabil :nie lagu tuk boss den yang den tak suko tu,

(nyanyi ikut rentak lagu Grenade)
buat tu
buat ni
itu yang aku dengar
tiap-tiap hari sejak aku disini
waiter,cashier, cleaner customer,
semuanye aku,semuanye aku
amik anak kau balik dari sekolah pun keje aku
lepas tu nak kene hantar pulak dier pergi mengaji dekat Kg Baru..
aku buat semua for you.
aku keje semua for you
aku jadi bangku for you
ohhhh.
nasibla aku ini
makan, tido, keje kat sini
kalau tak dah lame,,, lupakan kedai nie
oh yeah yeah,
Roslan, Kadir, kene buang sebab diorang curik pencungkil gigi
bohsia,bohsia, itula panggilan yang patut ku bagi, dia patut ku bagi
dalam gaji aku sikit itu pun kau tak pernah nak bagi
ikut hati aku orang macam Kak Midah lama aku, aku, aku bagi kaki.
kamu kebelah.... (abis nyanyi)

hahahah best giler kowt =)

balas > si balas nie lak,,psal suami isteri gado,,,heheh
lawak jer,,but musical dye kurg skit..
huhuh btw dyeowrg still lawak,,,

n ader pnampilan istimewa lak bile usop willcha msuk..
hahahha dye ley nyanyi lgu come n go! 
hahahah best giler,,
Qyna dgr n trus minat,,huhu =)
nk tgok..
tekan bwah nie,,  =)



malas nk msuk kn vid nyer,,
t lmbt loading,,,heheheh
ok laaa,,,xsbar tggu next pnyer Maharaja Lawak minggu 4 plak,,
chow sinhan =)


3 comments:

Ada Ali said...

stuju2!!! sgt best...cer layan cer layan..ahaha

Mrs. Chipp =) said...

hahahah layan laa nie,,heheh

Mrs. Chipp =) said...

terlupe lak JOZAN,,,huhuh